Thursday, October 28, 2010

TAHNIAH!!!

Selamat Pengantin Baru kepada classmates HM 222 UiTM Shah Alam...
Mungkin ramai lagi..kalau ada yg tertinggal...sorryyyy..

ROHANA (tiada gambar)
aku pelik gak pasaipa pic dia xdak dalam simpanan aku...penat aku redahhh...
tp pape pun, Selamat Pengantin Baru Rohana....dengar citer tgh pregnen...

SUZY & PASANGAN

DINA & PASANGAN



 MIMIE & PASANGAN


INTAN & PASANGAN

AIN KADIR & PASANGAN




xlupa gak pengantin lama kita...HAIZA...selamat proses baby ke 2..hahahahaha..solid cam anak dara lagi tau...

pada yg dah bertunang, dah ada pasangan, sila lah kawin cepat2...jgn tunggu lama2 yer...xsabar nak pi makan nasi minyak...ada lagi yg aku xletak pic ker??? coz hilang ingatan kejap r..hahahahaha..ingat kan aku wei....diorg xjemput aku..sbb tu aku xingat....haahhahaha

7 comments:

Eda said...

kawan2 dijemput hadir majlis aku bln 12, thn nt aku update ye hahahaah

Anonymous said...

sengal ko eda!!!! aku dah percaya dah....

[khaiDEsuarez] said...

tahniah wat teman2 semua..doaku tuk korg semua,moga kekal hingga akhir hayat..=)

Anonymous said...

ko bila khai???

Eda said...

hahaha, calon pn xde lg ila wei, nk kawen cmmn, aku tnggu mkn nc minyak ko la dulu,hehe

[khaiDEsuarez] said...

aku xtau lg..bab2 mcm ni aku xbrani nk ckp..klau ckp lame lg,tkot besok plak die dtg..nk ckp besok,takot lame lg..pe yg aku bleh ckp,klau da ade,kad jemputan bakal menyusul tuk korng semua..hihi

Anonymous said...

aku dah temph dh bkl hubby,tpi xsmpai lg2!stok abis ko...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages