Thursday, September 18, 2008

cuba korang zoom muka sorang2..

tau nape aku letak gmbr nie?actually mmg gmbr ni agak ketinggalan tp bila aku zoom abis2 muka sorang2 mak aiii...gelak smpi pecah perut..first cuba korang zoom muka faz n nad..hahahaha,x tahan beb...pastu tgk plak fariza n suzi,adus,sonok sgt la tu,kecian kat qilah kena tolak ke bwh..pakda n khai pun leh thn gak...hahahaha..bley pecah perut gelak...zoom abis2 tau...apa2 pun mmg best...last2,cuba tgk sapa lompat plg tinggi,apa dia ngat ni prtandingan melompat??..katak apa?? ke kodok..hahaha

7 comments:

dtamerz said...

ak la empunye jurufoto bagi gmbar lawak tahap karma.. ak x tahn dowh tgk qilah.. hahahaha.. trk giler kena..

AppLe_BloSSom said...

aku la yg amik gmbr ni...

[khaiDEsuarez] said...

hahahaha..tp nie la percutian yg paling besh skali....rugi sape xikot..hahahaha..

empty_silent said...

siot je...knp mesti aku yg jd bahan?? huh.. dhla aku nmpk tembam..
p/s:emy n kecik,xyah ar nk argue sape amik gmbr ni..

Anonymous said...

aiyak... asal nm aku disebut...
warghhhhh... x bleh jd nie..

dtamerz said...

hehehe..apple blossom emy ek?? emy la tue amik.. caoz ak x ingt sgt sebab byk duk pnjm kamera orang.. hehehe.. maap ku pinta

fiona said...

ehem...mak ai itu kah aku...hahaha...lawak jerk...tpi pape pun besh dsamping member ku...love all of you...peace..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages